خدمات کامپیوتری فصل جدید

فروشگاه کامپیوتری

  • ۴٫۵(8 نفر)
  • ساعت کاری

    1. پنج‌شنبه۹ صبح – ۸:۳۰ شب
    2. جمعهکل روز بسته است
    3. شنبه۹ صبح – ۸:۳۰ شب
    4. یکشنبه۹ صبح – ۸:۳۰ شب
    5. دوشنبه۹ صبح – ۸:۳۰ شب
    6. سه‌شنبه۹ صبح – ۸:۳۰ شب
    7. چهارشنبه۹ صبح – ۸:۳۰ شب
  • تهران،شبیری،بزرگراه شهید سعیدی،خ برادران فلاح،خ رستمی

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت مکانی و...

    درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته شده است، وجود ندارد و...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۴٫۵

۸ رأی
  • بی‌‎​‎‎​ نظیر‌‎‌​‌​ و‌‎​‎‏‏ حرفه ای

  • یک سال پیش

    من‌‎​‎‎​ واقعا راضی بودم ایرپادمو‌‎‌​‌​ چندجا بردم ولی درست نشد‌‎​‎‏‏ آوردم اینجا یکروزه درستش کردن

  • یک سال پیش

    سلام‌‎​‎‎​ خیلی‌‎‌​‌​ از خدماتشون‌‎​‎‏‏ راضی بودم.

  • یک سال پیش

    من‌‎​‎‎​ از 18 سال پیش این فروشگاه رو‌‎‌​‌​ میشناسم توی این منطقه پایین ترین و‌‎​‎‏‏ منصفانه ترین قیمت رو دارن برای خدمات شون🔥🔥🔥

  • یک سال پیش

    با‌‎​‎‎​ سلام من نزدیک به سه سال هست ک‌‎‌​‌​ تعمیراتمو میبرم خدمات کامپیوتری فصل جدید و تا‌‎​‎‏‏ الان خیلی راضی بودم امیدوارم همیشه همینطوری بمونند

  • یک سال پیش

    سلام‌‎​‎‎​ واقعا از مهارت اقای حیدری و تیمشون تو تعمیرات پرینتر و اسپیکر و لپ تاپ و... هر چی بگم کمه... من 3 سال پیش لپ تاپمو‌‎‌​‌​ برای ارتقا دادم هنوزم که هنوزه عالیه و فقط برای سرویس میبرمش پیششون برای پسرم هم پارسال یه لپ تاپ گرفتم اونم همینطور واقعا راضیه... به‌‎​‎‏‏ نظر من واقعا تعمیراتشونو از ریشه انجام میدن(ینی ریشه ی مشکلو پیدا میکنن) و واقعا تو این کار تخصص دارن و رضایت مشتریرو بر پول ارجح میدونن

  • دو سال پیش

    با‌‎​‎‎​ سلام پرسنل این فروشگاه رفتار حرفه ای ندارند و حداقل آشنایی با سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ را هم ندارند. بنده از ایشان سوال کردم هزینه تعمیر ال سی دی لپ تاپ من چقدر است، پرسیدند صفحه نمایش لپ تاپتون چی هست؟ گفتم که صفحه 4k مات هست و لپ تاپ ایسوس. گفتن که لپ تاپ رو نشون‌‎‌​‌​ بده، نشون دادم، بدون روشن کردن گفتن نه صفحه نمایش لپ تاپتون 4k نیست. من گفتم چرا هست. اصرار کردن که نیست، با استدلال اینکه ۶ سال پیش لپ تاپ 4k تولید نمیشده. وقتی من اصرار کردم که لپ تاپ منه من میدونم چی خریدم و مشخصاتش چیه. ولی باز قبول نکردن و جلوی باقی مشتری ها با لحن‌‎​‎‏‏ بدی که لایق خودشون بوده فقط به من میگفتن بله هر چی شما بگی درسته و منو مسخره کردن متاسفانه. لپ تاپ من مدل n552vw-fi302d ایسوس با صفحه نمایش 4k هست. ای کاش اتحادیه ها به زیر مجموعه هاشون بگن اگر سواد و آگاهی حداقلی رو ندارن لااقل توانایی پذیرش اشتباه و ادب برخورد با مشتری رو داشته باشن.